3. juli 2019

Den lille Bistroen i Bretagne

av Nina George

Cappelen Damm, 2019


Hovedpersonen i denne boken er den seksti år gamle Marianne Messman fra Celle i Tyskland, som lengter etter å komme seg ut av ekteskapet med sin kontrollerende og ufølsomme ektemann, Lothar. Hun føler at livet ikke oppleves som meningsfullt og at det derfor ikke er mer verdt å leve. På en dagstur til Paris, bestemmer hun seg for å gjøre ende på det ved å kaste seg fra Pont de Neuf-broen ned i elven Seinen, men blir reddet fra å drukne av en forbipasserende.
Mens Marianne er innlagt på sykehuset og prøver å komme seg til hektene, kommer hun over et maleri av den lille idylliske havnebyen Kerdruc i Bretagne, og en indre stemme sier at hun må reise dit for å bli lykkelig igjen.
Uten penger eller andre eiendeler forlater hun sykehuset, og vel fremme i Bretagne blir hun venn med en gjeng fargerike personer som møtes på bistroen i vannkanten. Hun får seg jobb der, og omgitt av deilig mat, musikk og latter, forandrer hun seg fra en grå  mus til en moden kvinne med ny appetitt på livet og kjærligheten - helt til fortiden innhenter henne.

"Den lille Bistroen i Bretagne" er en roman som både underholder og berører. Den forteller en historie full av varme, glede, sorg og ikke minst humor.

Oversatt av Benedicta Windt-Val.


Rita Ulen
Sel bibliotek

35 kommentarer:

  1. God dag venner, jeg heter Ingebjørg Asbjørn Jeg er fra Drøbak by Jeg flytter til Australia med mannen min. Jeg ble skilt fra mannen min for 2 år siden. Det var ingen kommunikasjon mellom oss. Jeg ble rådet av familier og venner til å gi slipp på, glemme ekteskapet og fortsette med livet mitt. Jeg ville ikke gifte meg med noen andre fordi dypt ned, jeg elsker fortsatt mannen min. Jeg var i så mye smerte og forvirret, inntil jeg leste et vitnesbyrd på nettet om hvordan Drigbinovia gjenforene et ødelagt ekteskap med hjelp av hans kjærlighetsspellmakt. Jeg fortsatte å lese så mange vitnesbyrd om hvordan han bidro til å stoppe skilsmisse og bringe tilbake folkeslagsforkynner til dem, og min tro ble fornyet. Jeg må kontakte Drigbinovia umiddelbart, noen minutter senere, svarte han og instruerte meg om hva jeg skulle gjøre, etter å ha møtt det nødvendige kravet, 2 dager senere etter at han hadde spilt stavningen, ble kommunikasjonen gjenopprettet mellom meg og min mann. Han knær faktisk pleier meg å glemme og tilgi ham. Mitt forhold er nå balanse og mannen min holdt meg hver dag hver dag. Hans magi virket underverk og vårt forhold er nå sterkere enn før, og ingenting kan skille oss igjen. Jeg besøkte så mange nettsider som lette etter hjelp, det så håpløst fram til jeg kom i kontakt med Drigbinovia den virkelige mannen, som hjalp meg til å gjenopprette mitt ødelagte ekteskap. Hvis du har et lignende problem i ekteskapet ditt, vil du at mannen eller kone skal elske deg igjen, du har noen du elsker, og du vil at han eller henne skal elske deg i retur, du har noen utfordring i forholdet ditt. Drigbinovia stave tempel er løsningen og svar på ditt problem, kontakt ham i dag via e-post. doctorigbinovia93@gmail.com, du kan også ringe til ham eller legge til ham på Whats-app: +2348144480786 og dele et fantastisk vitnesbyrd akkurat som meg

    SvarSlett
  2. Gode ​​dagers venner, jeg heter Kristin Rønning Antonsen fra Trondheim, Norge, jeg er lege lege av yrke, 47 år gammel. Les mitt sanne livs vitnesbyrd. Jeg har en positiv intensjon om at denne informasjonen vil hjelpe noen som leser denne artikkelen akkurat nå til å gjenopprette ødelagte ekteskap og gjenopprette tapt kjærlighetsforhold i løpet av to dager. Etter å ha vært i forhold til Grønseth i årevis, brøt han opp med meg, jeg gjorde alt for å få ham tilbake til å elske meg, men alt jeg gjorde var forgjeves, jeg ville ha ham tilbake så mye på grunn av kjærligheten jeg har til ham, jeg spurte ham med alt jeg har, jeg ga løfter, men han nektet. Jeg forklarte problemet mitt for kollegaen på jobben, og hun foreslo at jeg heller ville kontakte en kjærlighets spellcaster som kunne hjelpe meg med å stave det tilbake, men jeg er den typen personer som aldri trodde at kjærlighetsforestillingen eksisterte eller fungerte, jeg hadde ikke noe valg men for å prøve det, sendte jeg e-post til spellcaster-kanalen, og han fortalte meg at det ikke var noe problem at alt skulle gå bra før tre dager, at eksen min vil komme tilbake til meg før tre dager, han kastet Love spell-delen i luften og overraskende den andre dagen var det rundt kl. Min eks-kjærestepartner ringte meg på mobiltelefonen min, jeg var så overrasket over at jeg svarte på telefonsamtalen, og alt han sa var at han var så lei for alt som skjedde at han ville at jeg skulle komme tilbake til ham, at han elsker meg så mye . Jeg var så lykkelig og det var slik vi begynte å bo sammen lykkelig. Slik kan du nå ham hvis du trenger hjelp doctorigbinovia93@gmail.com eller whatsapp på +2349014523836 ta ting for gitt og det vil ta fra deg ......

    SvarSlett
  3. STÅR DU TIL NOE Vanskeligheter i livet og vil ha en varig løsning KONTAKT DR AJAYI HAN ER EN KRAFTIG STAVING CASTER PÅ Viber Eller WhatsApp: +2347084887094 eller E-post: drajayi1990@gmail.com

    Mannen min planla å skille meg og sa at han var lei av fagforeningen vår, jeg ble overrasket fordi dette kom plutselig og instinktet mitt fortalte meg at det gikk galt, jeg fant senere ut at mannen min hadde en kvinne utenfor, jeg spurte ham om det , han ble veldig sint og sa at det er derfor han vil at vi skal skilles, han dro hjemmefra i 6 måneder da jeg så kontakten til dr. Ajayi, stavemekeren, en kvinne forklarte hvordan hun var i stand til å bli gravid og få et eget barn med urtemedisin etter 9 års ekteskap, tok jeg kontakten hans og forklarte situasjonen min med mannen min, han fortalte meg at mannen min ble manipulert av mørk kraft, han fortalte meg noen ting å gjøre og utføre en trollformel for meg, etter syv dager etter magi kom mannen min hjem og rev skilsmisseapparatet, vi lever lykkelig nå takket være Dr. Ajayi. Ikke skam deg over problemene dine, søk hjelp og få det løst.

    SvarSlett
  4. Jeg vil sette pris på Dr. WHITE for gjenopprettelsen av ekteskapet mitt med trylleformuleringen etter 1 års separasjon med min kone, ved hjelp av den store trylleformannen Dr.
    HVITT min kone kommer hjem, og nå er vi lykkelig sammen for godt, nok en gang takket være Dr. WHITE Han kurerer også alle slags sykdommer og som f.eks.
    1 ELSKESTAV
    2 VINN EX TILBAKE
    3 KVINNENS FRUKT
    4 KAMPANJE
    5 BESKYTTELSESSTAV
    6 FORRETNINGSSTAVING
    7 GOD JOBBSTAVING
    8 HIV-AIDS
    LOTTERY STAV og RETTSAK STAV Kontakt ham for din hjelp via:
    HVA SKJER:
    +17168691327.
    E-post: wightmagicmaster@gmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg er så veldig takknemlig overfor dr. Ilekhojie for å ha tatt med mannen min som forlot meg for en annen kvinne. Det øyeblikket mannen min forlot meg. Jeg trodde jeg mistet alt til en venn av meg ga meg dr. Introduserte meg for dr. Ilekhojie. Jeg sendte beskjed til ham og fortalte ham smerten jeg gikk gjennom, så han fortalte meg at alt kom til å bli bra at hvis jeg har troen på og tror på ham at trollformelen sikkert vil fungere for meg og mannen min vil forsone seg med meg uten meg gjorde noe her, alt ble gjort under 48 timer og mannen min kom hjem og ba om tilgivelse. Er så glad og takknemlig overfor Dr. Ilekhojie fordi jeg har blitt lurt av mer enn 7 personer som lovet å hjelpe, men bare Dr. Ilekhojie holdt ord. Du kan snakke med ham om problemene dine på Whatsapp eller nå ham på +2348147400259

    SvarSlett
  6. Mitt navn er Helena Leon Min mann og jeg har vært gift i over 10 år. Det var flere store kamper og smertefulle situasjoner i ekteskapet vårt, men vi så alltid ut til å komme sterkere ut på den andre siden. Ut av det blå satte mannen min en skilsmisseprat over meg, jeg var blind! Jeg så det ikke komme, jeg kjente ikke igjen skiltene. Han finner meg ikke lenger seksuelt attraktiv. Jeg kunne ikke la være å gråte hele tiden fordi jeg var ekstremt såret. Jeg var helt deprimert inntil jeg fant Dr ISIKOLO trylleformularen alle snakket om på nettet, og jeg kontaktet ham for en kjærlighetsgjenforening. Under samtalen vår forsikret han meg om at han kom til å bringe mannen min tilbake innen mindre enn 48 timer etter trolldommen hans. For meg virket det umulig. Du vil ikke tro at mannen min ringte umiddelbart etter 48 timer og ba meg om å glemme alt han sa om skilsmissen. Jeg ble helt overrasket! Det er så mye kjærlighet i familien min siden jeg brukte trolldommene hans. Han er fantastisk og trolldommene hans fungerer så fort. Nå elsker mannen min meg mye mer enn før. Du kan også kontakte ham hvis du har problemer med ekteskapet eller forholdet ditt. E-post: isikolosolutionhome@gmail.com. Du kan også WhatsApp ham på +2348133261196

    SvarSlett
  7. Dette er nettstedet jeg leste om DR ISIKOLO og kontaktet ham for å hjelpe meg med å få min ekskjæreste tilbake til å gifte seg med meg forrige måned, og jeg har kommet tilbake hit for å skrive om ham. DR ISIKOLO vil hjelpe deg med å løse problemet ditt uansett hva du går gjennom. Mitt navn er Alenka Egon fra USA. Det er veldig rart for meg å legge ut innlegg om en trolldomsleder fordi jeg aldri trodde jeg ville kunne si at jeg ble hjulpet av en trolldomsleder med å bringe min ekskjæreste tilbake til meg etter 3 år uten kontakt. Jeg leste om DR ISIKOLO fra andre nettsteder og kontaktet ham for å hjelpe meg, og på mindre enn 48 timer ringte min ekskjæreste meg og jeg var glad for at han ville komme tilbake til meg. Vi møttes på fredag og han fridde til meg. Det var den vakreste ringen. Vennligst alle her ute, kontakt DR ISIKOLO for å løse problemet ditt for deg og gjøre deg fornøyd med forholdet ditt som skader deg. Kjærlighet er den beste følelsen noen sinne har opplevd. Send ham e-post på: isikolosolutionhome@gmail.com eller WhatsApp/Viber ham på: +2348133261196.

    SvarSlett
  8. DR ISIKOLO er rett og slett den beste trylleformularen og hjelperen. Mitt navn er Loreta Emilio, av respekt for deg og trolldommene dine må jeg gjøre dette vitnesbyrdet kjent for alle. Jeg har vært hos andre stavekontrollere uten å se noe resultat. Jeg skulle bare ønske jeg kom til deg tidligere, jeg fikk det beste fra deg. Eksmannen min var borte i et år, og jeg dro overalt og andre trylleformularer for å få hjelp, men ingen resultat før vennen min introduserte meg for DR ISIKOLO Etter at kjærlighetsformelen var ferdig, fikk jeg endelig telefoner fra ham etter 48 timer. Trolldommene hans gjorde underverker og mannen min er tilbake med full av kjærlighet. Det er et mirakel! Han kom plutselig tilbake med blomster som sa at jeg skulle tilgi ham, jeg ble virkelig overrasket og sjokkert da mannen min kneler ned og ber om tilgivelse og at jeg skulle akseptere ham tilbake. Nå er jeg en glad kvinne igjen. Tusen takk Dr Isikolo. Til alle som er på utkikk etter en ekte tryllekunstner bør kontakte DR ISIKOLO på e-post: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan også WhatsApp ham på +2348133261196.

    SvarSlett
  9. Eksen min og jeg slo opp for noen måneder siden og jeg var gravid i seks måneder. Vi elsker begge hverandre og det var et sjokk for meg og det knuste hjertet mitt. Jeg prøvde å nå foreldrene hans og de fortalte meg at sønnen deres sa at han ikke elsker meg og ikke vil se meg og at de ikke vet hva som er galt. Jeg gråt og gråt hver dag fordi jeg elsket ham veldig høyt. Inntil jeg fødte og babyen var ett år gammel, kunne jeg ikke få kjærligheten tilbake. Igjen ble jeg forvirret. Jeg kontaktet DR ISIKOLO via WhatsApp, og han sa at han ville hjelpe meg og fortalte meg at en kvinne trollbandt mannen min og sa at han vil hjelpe meg med å bryte trolldommen, slik at mannen min kommer tilbake til meg og blir min etter 48 timer. Det var en stor overraskelse for meg at alt han sa gikk i oppfyllelse. Mannen min kom tilbake til meg umiddelbart og sa at jeg skulle tilgi ham. Jeg sender en veldig stor takk til denne mektige og ekte trollformleren. du må kontakte denne kraftige trollformleren! Han kan hjelpe deg. Han vil ikke skuffe deg, jeg gir deg 100% garanti for at han vil hjelpe deg, Her er kontakten hans:
    nettsted: https://isikololovetempel.com
    E-post: isikolosolutionhome@gmail.com
    Whatsapp ham på +2348133261196

    SvarSlett
  10. Jeg heter Veronika Boban, og jeg har nettopp fått tilbake eksmannen min ved hjelp av DR ISIKOLO-eksperter på kjærlighetsformler. Mannen min forlot meg for en annen kvinne, dette var bare 3 år av ekteskapet vårt. Det mest smertefulle er at jeg var gravid med vår andre baby. Jeg ville ha ham tilbake. Jeg gjorde alt innenfor min rekkevidde for å bringe ham tilbake, men alt var forgjeves, jeg ønsket ham tilbake så sterkt på grunn av kjærligheten jeg hadde til ham, jeg tryglet ham med alt, jeg ga løfter, men han nektet. Jeg forklarte problemet mitt til venninnen min, og hun foreslo at jeg heller skulle kontakte en trylleformler som kunne hjelpe meg med å fortrylle for å bringe ham tilbake, jeg hadde ikke noe annet valg enn å prøve det. Jeg sendte en melding til trolldomslederen som heter DR ISIKOLO, og han forsikret meg om at det ikke var noe problem og at alt vil være i orden før 11 timer. Han kastet trolldommen og overraskende 48 timer senere ringte mannen min meg. Jeg ble så overrasket, jeg svarte på anropet og alt han sa var at han var så lei for alt som hadde skjedd at han ville at jeg skulle komme tilbake til ham. Han sa også at han elsket meg så mye. Jeg ble så glad og dro til ham, det var slik vi begynte å leve lykkelig sammen igjen. takk til DR ISIKOLO. kontakt DR ISIKOLO for hjelp nå. Her hans kontakt, e-post: isikolosolutionhome@gmail.com. Du kan også ringe ham eller whatsappe ham på +2348133261196. hans direkte nettsted: https://isikololovetemple.com

    SvarSlett
  11. DETTE ER IKKE EN SPIT. STOLER PÅ FLOTT DR ISIKOLO TIL Å HJELPE DEG MED DINE PROBLEMER.
    Mitt navn er Senna Rayan. Flott DR ISIKOLO er virkelig kraftig og vet hvordan han skal gjøre jobben sin perfekt. Hvis ikke for ham kunne jeg ikke forestille meg hva som ville ha skjedd. Eksmannen min tok alltid opp en krangel med meg og mishandlet meg alltid. Han begynte å oppføre seg rart og morsomt og forlot meg uten grunn for en annen dame. Jeg trodde alt håp var ute. Jeg søkte etter hjelp på internett og kom over DR ISIKOLO. Jeg så så mange vitnesbyrd om ham. Jeg var glad, og jeg kontaktet ham på e-posten hans og fortalte ham hva som foregikk. Han lo og forsikret meg om å roe meg ned at han vil hjelpe meg og at eksen min vil komme tilbake og trygle meg. Han gjorde arbeidet sitt og trollbandt for meg, og i løpet av 2 dager kom min eksmann og ba om unnskyldning akkurat som han fortalte meg. I dag bor vi begge sammen, og vi er enda mer forelsket enn hvordan vi pleide å være før han dro. Kontakt den store DR ISIKOLO for din egen hjelp. Du kan kontakte ham på e-post: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan også WhatsApp/Viber ham på +2348133261196.

    SvarSlett
  12. Jeg er imponert over de gode gjerningene til DR ISIKOLO. Jeg har min eksmann tilbake. Jeg heter Veronica Adrian. Gud brukte virkelig denne mannen til å hjelpe min situasjon. Vær så snill, hør mine ord hvis du leter etter en trollformler som kan hjelpe deg, kontakt Dr Isikolo. Han er den beste trollformleren som hjelper deg i dag. For to år siden hadde jeg og mannen min en stor krangel som førte til at vi skilte oss. Det var et helvete for meg og gutten min at vi måtte flytte til en annen by. Jeg ble aleneforelder. Jeg møtte bare Dr ISIKOLO for ca. 2 uker siden, og da jeg fortalte ham om situasjonen min og han ba meg ikke bekymre meg for det. I løpet av to dager kom min eksmann tilbake til meg. Det skjedde en tirsdag morgen da jeg fikk en telefon hjemmefra (foreldrene mine) at han har lett etter meg. Alt skjedde fordi jeg fulgte prosessen og han gjenopprettet kjærligheten og lykken mellom og mannen min. Jeg er en veldig glad kvinne med alt som har skjedd i livet mitt. Hvis du ønsker å kontakte en tryllekunstner, møt Dr Isikolo og du vil bli overrasket over de fantastiske endringene i livet ditt. E-posten hans er: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan også Whatsappe ham på +2348133261196. kontakt ham og han vil svare deg.

    SvarSlett
  13. Jeg er så glad for at mitt ødelagte ekteskap har blitt gjenopprettet. «Vi tok opp nylig, selv om det var vanskelig. Det har gått mer enn en måned nå, og alt føles som om det har gått tilbake til det normale. Han har begynt å behandle meg bedre, og det har vært en helbredelsesprosess for oss begge. Marerittet som hadde vart i nesten 3 år før vi slo opp er endelig over. Det er som om vi ble forelsket på nytt! Vi har begge lagt fortiden bak oss, og prøver å gå videre – og for første gang på lenge ser fremtiden mye lysere ut. Jeg kan ikke uttrykke med ord hvor takknemlig jeg er Dr Ilekhojie! Det er som om vi endelig har gjenoppdaget de tingene om hverandre som gjorde at vi ble forelsket i utgangspunktet. Takk Dr Ilekhojie for at du reddet mitt ødelagte ekteskap og tok mannen min tilbake til meg!". Hvis du har problemer i ekteskapet ditt, kontakt Dr Ilekhojie via: (gethelp05@gmail.com) eller ring/Whatsapp (+2348147400259)

    SvarSlett
  14. Dette er for alle som fortsatt bryr seg om å få tilbake eksen sin. Jeg skriver for å sette pris på det gode arbeidet til Dr Ilekhojie som hjalp meg nylig, jeg klarte ikke å føde på grunn av PCOS, jeg var så knust at mannen min forlot meg for en annen kvinne i nesten 1 år. Jeg gråt mye og forsøkte til og med selvmord. Etter å ha sett en kommentar fra en kvinne på internett som vitnet om hvordan hun ble hjulpet av Dr Ilekhojie, bestemte jeg meg også for å kontakte ham for å få hjelp fordi alt jeg ønsket var at jeg skulle få mannen min tilbake og forsikre meg om at jeg har et barn med min mann. Dr Ilekhojie ga meg urter og gjenforent meg med mannen min. I dag er jeg gravid i en måned og vi er sammen igjen og lykkelige. Trenger du hjelp i forholdet ditt som å få tilbake ektefellen din eller bli kurert for sykdom, E.T.C. Kontakt Dr Ilekhojie og få positive resultater.
    E-post: gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259

    SvarSlett
  15. Jeg vil bare si tusen takk til alle som har støttet meg gjennom årene. Min historie om hvordan jeg vant Powerball-lotteriet på $45,4 millioner er litt av en historie. Jeg har spilt Powerball-billetter i 3 år nå siden jeg fylte 25. Jeg kjøpte min første billett på 25-årsdagen min. Jeg følte meg veldig heldig den dagen fordi jeg hadde kontaktet Dr Ilekhojie for å hjelpe meg med de vinnende Powerball-numrene. Jeg hadde virkelig den gode følelsen av at jeg så på kameraet og ønsket å blunke til det. Jeg gjorde bare en liten del av det og stolte på ham. Han ga meg tallene etter at jeg spilte et par andre billetter sammen med den for $25. Jeg sjekket billetten min etter at gevinsten kom på nettet og så at tallene var riktige inkludert Power-spillet. Jeg skrek i 15 minutter fordi det føltes som en drøm. Jeg hadde vunnet $6,4 millioner. Takk Dr Ilekhojie Vel, e-posten hans er gethelp05@gmail.com, og du kan også ringe eller whatsappe ham på +2348147400259

    SvarSlett
  16. Kjæresten min slo opp med meg for 1 år siden og vi sluttet helt å kommunisere, jeg savnet ham, men han nektet å ta meg tilbake etter å ha bedt ham så mange ganger. En dag undersøkte jeg relasjoner på internett da jeg så utallige vitnesbyrd fra mennesker som vitnet om Dr Ilekhojie. Så jeg kontaktet ham via WhatsApp: +2348147400259, jeg fortalte ham problemene mine og han lovet å hjelpe meg. Jeg fulgte instruksjonene hans og det var et sjokk for meg fordi 48 timer etter at Dr Ilekhojie utførte en forsoningsformel, ringte kjæresten min meg gråtende og ba meg om å tilgi ham. Han kom hjem og tryglet meg på kne om å akseptere ham tilbake. Dr Ilekhojie er ærlig og effektiv i sitt arbeid. Forsoningstrolldommen hans er aktiv og 100 % garantert. Kontakt ham via WhatsApp: +2348147400259 eller via e-post: gethelp05@gmail.com

    SvarSlett
  17. Denne store mektige åndelige mannen gjenopprettet min sorg til lykke. Mannen min våknet nettopp og bestemte at ekteskapet vårt var over. I noen måneder nå har det ikke gått bra med Roger og jeg fordi han hadde en affære med assistenten sin på jobben. Jeg elsket mannen min så høyt og bestemte meg for å bli og jobbe med ekteskapet vårt. På kort tid sluttet Roger å komme hjem og hans nære venn fortalte meg at han har en annen leilighet der han bor sammen med henne. Jeg ble såret og fortsatte å søke hjelp fordi Roger var annerledes enn mannen jeg giftet meg med for 10 år siden. Heldigvis fant jeg Dr Ilekhojie som lovet å gi mannen min tilbake til meg. Han utførte en forsoningsform som ga Rogers tilbake, og nå er vi begge glade igjen med guttene våre. Hvis du har problemer som mine, send Dr Ilekhojie en e-post (gethelp05@gmail.com) eller kontakt ham på Whatsapp/Viber +2348147400259

    SvarSlett
  18. Denne store mektige åndelige mannen gjenopprettet min sorg til lykke. Mannen min våknet nettopp og bestemte at ekteskapet vårt var over. I noen måneder nå har det ikke gått bra med Roger og jeg fordi han hadde en affære med assistenten sin på jobben. Jeg elsket mannen min så høyt og bestemte meg for å bli og jobbe med ekteskapet vårt. På kort tid sluttet Roger å komme hjem og hans nære venn fortalte meg at han har en annen leilighet der han bor sammen med henne. Jeg ble såret og fortsatte å søke hjelp fordi Roger var annerledes enn mannen jeg giftet meg med for 10 år siden. Heldigvis fant jeg Dr Ilekhojie som lovet å gi mannen min tilbake til meg. Han utførte en forsoningsform som ga Rogers tilbake, og nå er vi begge glade igjen med guttene våre. Hvis du har problemer som mine, send Dr Ilekhojie en e-post (gethelp05@gmail.com) eller kontakt ham på Whatsapp/Viber (+2348147400259)

    SvarSlett
  19. Forloveden min slo opp med meg forrige uke og jeg var så trist, jeg spiste ikke og snakket ikke med noen, jeg gråt mye, jeg var så deprimert og stresset at jeg havnet på sykehuset på grunn av alt. stresset og depresjonen. En dag jeg søkte på nettet etter å få kjærlighetstips fordi jeg elsker og bryr meg dypt om ham og jeg vil bare at vi skal være sammen som et par igjen. Jeg fant en mektig mann kalt Ilekhojie som løste så mange forholdsproblemer... så jeg kontaktet ham og forklarte alt for ham, så fortalte Dr Ilekhojie meg at han vil komme tilbake til meg innen 48 timer etter at han har hjulpet meg med en forsoningsform. Det fungerte perfekt som han lovet, og David kom tilbake og begynte å be meg om å akseptere ham tilbake. Er så glad nå at Dr Ilekhojie har gjort som han lovet. Kontakt Dr Ilekhohjie som hans 100% garanterte og effektive. Send ham e-post på [gethelp05@gmail.com] WhatsApp +2348147400259

    SvarSlett
  20. Forloveden min slo opp med meg forrige uke og jeg var så trist, jeg spiste ikke og snakket ikke med noen, jeg gråt mye, jeg var så deprimert og stresset at jeg havnet på sykehuset på grunn av alt. stresset og depresjonen. En dag jeg søkte på nettet etter å få kjærlighetstips fordi jeg elsker og bryr meg dypt om ham og jeg vil bare at vi skal være sammen som et par igjen. Jeg fant en mektig mann kalt Ilekhojie som løste så mange forholdsproblemer... så jeg kontaktet ham og forklarte alt for ham, så fortalte Dr Ilekhojie meg at han vil komme tilbake til meg innen 48 timer etter at han har hjulpet meg med en forsoningsform. Det fungerte perfekt som han lovet, og David kom tilbake og begynte å be meg om å akseptere ham tilbake. Er så glad nå at Dr Ilekhojie har gjort som han lovet. Kontakt Dr Ilekhohjie som hans 100% garanterte og effektive. Send ham e-post på [gethelp05@gmail.com] WhatsApp (+2348147400259)

    SvarSlett
  21. Da jeg fant Dr Ilekhojie, var jeg i desperat behov for å bringe min eksmann tilbake. Han forlot meg for en annen kvinne, og jeg ble liggende i mørket. Det skjedde så fort og jeg hadde ikke noe å si i situasjonen i det hele tatt. Han dumpet meg etter 6 års ekteskap uten noen forklaring. Jeg kontakter Dr Ilekhojie via e-posten hans, og han utførte en forsoningsform for å hjelpe oss å komme sammen igjen. I løpet av mindre enn 48 timer etter at han gjorde denne trolldommen, begynte mannen min å ringe meg og følte seg forferdelig for det han nettopp utsatte meg for. Han sa at jeg var den viktigste personen i livet hans, og han vet det nå. Forholdet vårt er nå sterkt og stabilt. Takk sir for arbeidet du gjorde for meg. Du er Gud sendt for å gjenopprette ødelagt ekteskap og forhold. Jeg anbefaler Dr Ilekhojie til alle som trenger hjelp. Hans e-post: gethelp05@gmail.com Du kan også Whatsappe ham på +2348147400259

    SvarSlett
  22. Vi har nylig gjort opp, selv om det var vanskelig. Det har gått mer enn en måned nå, og alt føles som om det er tilbake til det normale. Han har begynt å behandle meg bedre, og det har vært en helbredelsesprosess for oss begge. Marerittet som hadde vart i nesten 2 år før vi slo opp er endelig over. Det er som om vi ble forelsket på nytt! Vi har begge lagt fortiden bak oss, og prøver å gå videre – og for første gang på lenge ser fremtiden mye lysere ut. Jeg kan ikke uttrykke med ord hvor takknemlig jeg er Ilekhojie! Det er som om vi endelig har gjenoppdaget de tingene om hverandre som gjorde at vi ble forelsket i utgangspunktet. All bekymring og stress har rett og slett forsvunnet. Takk Dr Ilekhojie for at du reddet mitt ødelagte ekteskap og brakte mannen min tilbake til meg!". Jeg og mannen min bor lykkelig sammen igjen.. Alt takket være Ilekhojie. E-posten hans. E-post: (gethelp05@gmail.com) Ring eller Whatsapp +2348147400259

    SvarSlett
  23. Jeg vil bruke denne muligheten til å takke chuby for det han har gjort for meg igjen. Først hjalp han meg med sin magiske kraft til å gjenopprette ekteskapet mitt, og nå har han gjort det igjen ved å få meg til å bli forfremmet på arbeidsplassen min. Mitt navn er Amenda Cindy fra Botswana. Chubygreat er en veldig god og pålitelig spiritualist jeg noen gang har møtt på grunn av hans overnaturlige gjerninger. Kontakt chubygreat nå med detaljene hans. Whatsapp +2349056504566, du kan også sende e-post til chubygreat@gmail.com. Problemene dine er sikkert ikke lenger.

    SvarSlett
  24. Mitt navn er Estela Dovydas og jeg er her for å sette pris på Dr Isikolo. Jeg har alltid hatt et komplisert forhold til kjæresten min. Vi kjempet så mange ganger på grunn av usikkerhet på begge sider, og vi skilte oss. Jeg visste godt at jeg fortsatt elsker ham og trengte ham tilbake i livet mitt. Han forsømte min bønn og innsats for å gjøre ting riktig, og jeg fikk informasjon om at han allerede hadde sett en annen dame. Jeg kunne ikke hjelpe situasjonen, så jeg måtte kontakte DR ISIKOLO og vi snakket og jeg forklarte meg alt. Han forsikret meg om at han vil hjelpe meg og sørge for at jeg får ham tilbake til meg. Han kastet ikke bort tid på å hjelpe meg, og han gjenopprettet kjærligheten og gleden vi delte, og jeg fikk mannen min tilbake til meg. Jeg vet bedre at alt så mange mennesker sier om DR ISIKOLO faktisk er sant da jeg fikk resultatet av arbeidet hans for meg 48 timer som han lovet. Stol på meg, han kan hjelpe deg også hvis du tror. Så bare ta kontakt med ham nå. E-postkontakten hans: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan også WhatsApp/Viber ham på +2348133261196.

    SvarSlett
  25. Hei alle sammen. Mitt navn er Arabella Matej. Jeg er her for å takke Dr Isikolo for å fikse mine ekteskapelige problemer. Ekteskapet mitt krasjet på grunn av uendelige problemer og vanskeligheter jeg hadde med mannen min. Han dro uten å se seg tilbake og jeg var alene i så mange måneder. Familien hans grep inn og fortsatt ikke endret noe. Jeg ble ødelagt følelsesmessig og mistet håpet om å finne kjærligheten igjen fordi han var alt i en mann jeg noensinne har ønsket meg. Akkurat som så mange andre, ble jeg kjent med DR ISIKOLO da jeg begynte å søke etter hjelp. Vi diskuterte problemene mine lenge, og han forsikret meg om å få den løsningen jeg trengte. Jeg hadde ikke noe annet valg enn å følge prosedyrene hans, og han forsinket ingenting. Han gjorde et kjærlighetsgjenforeningsbånd for meg og mannen min, og kjærligheten og lykken vi delte ble gjenopprettet og han nådde meg nøyaktig etter 48 timer som DR ISIKOLO lovet. Han er virkelig en fantastisk hjelper og han er pålitelig. hvis du har noen problemer, bare tekst ham via WhatsApp +2348133261196 eller send ham en e-post via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvarSlett
  26. Hei alle sammen, mitt navn er Klaudia Kusa. Mannen min bodde i en stund i en annen leilighet på grunn av arbeidspress, og vi var veldig glade sammen selv om han holdt seg borte fra oss i noen måneder. Lite visste jeg at en kollega fra jobben allerede hadde en affære med ham som fikk mannen min til å inngi en skilsmisse mot meg fra ingensteds. Jeg visste at noe var galt fordi vi aldri trengte å kjempe eller krangle så mye for å få ham til å gå. Jeg var traumatisert og jeg søker etter hjelp til å takle situasjonen som førte meg til DR ISIKOLO fra lovord som folk overøste ham på nettet. Vi diskuterte lenge, og han fortalte alt jeg trengte å vite om hva som skjedde og prosessen for å fikse problemene. Han oppfylte løftene sine og fikk mannen min tilbake til meg, og skilsmisseprosessen ble kansellert. Nå er mannen min hjem til oss og vi er lykkelige sammen. Det er virkelig utrolig hvordan folk virkelig kan hjelpe andre mennesker når de er i nød. Han kan hjelpe deg også. Bare tekst ham via WhatsApp +234-8133261196 eller send ham en e-post via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvarSlett
  27. Jeg heter Lydia Kroos. Da mannen min forlot meg, var jeg traumatisert og knust og klarte ikke å ta meg selv på flere måneder. Jeg gjorde alt jeg kunne for å få ham tilbake, men til ingen nytte. Jeg dro til en annen by i håp om at jeg kunne begynne på nytt. Jeg kom i kontakt med en annen mann som jeg prøvde så godt jeg kunne å være sammen med, men som ikke fungerte fordi jeg ikke kunne elske ham. Jeg visste at jeg fortsatt elsket og ville ha mannen min tilbake til meg. Så jeg begynte å søke etter hjelp, og det var da jeg fant DR ISIKOLO fra forskjellige synspunkter jeg leste om ham. Vi snakket sammen og jeg fikk ham til å forstå alt jeg trengte å vite, og jeg trodde på ham og fulgte prosedyrene. Han jobbet for meg og gjenopprettet kjærligheten og forbindelsen mellom meg og mannen min, og like etter 48 timer som han lovet, søkte mannen min etter meg og vi snakket sammen og han kom ned for å se meg hvor jeg er og vi fant opp ting og ble glade sammen igjen. DR ISIKOLO er pålitelig og han kan hjelpe deg også hvis du kontakter ham for noe. Bare tekst ham via WhatsApp +2348133261196 eller send ham en e-post via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvarSlett
  28. Min ekteskapsreise startet for noen måneder siden da min kone på 22 år endret meg for en mann 10 år yngre. Jeg er 57 og hun er 55. Jeg gikk gjennom ørkenen og under reisen fant jeg doktor Isikolo. Gud brukte ham til å helbrede mitt knuste hjerte og tok bort smertene mine med sin Kraftige kjærlighetsform. det var vanskelig for meg å prøve å få henne hjem uten å lykkes, og det ble en smerte for barna mine og jeg. Jeg stoler på Herren og vet at han kommer til å gjenopprette ekteskapet mitt. jeg forklarte alt til ham, og han fortalte meg hva jeg skulle gjøre, og han gjorde sin del, og min kone kom hjem til meg og barna våre på mindre enn to dager. Vi må ha tro. Tro er forsikring om ting vi håper på og overbevisning om ting vi ikke ser. Menn og kvinner vennligst ikke gi opp, Gud kan bruke doktor Isikolo til å gjenopprette ekteskapet ditt eller forholdet ditt. Ikke mist håpet. Du må bli forelsket i Herren.
    Kontakt lege Isikolo For en kraftig kjærlighetsform sendt fra Gud. via e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller WhatsApp på: +2348133261196

    SvarSlett
  29. Jeg heter Gertrude Armstrong, og jeg er fra Peru. Jeg har alltid lovet å anbefale deg til folk der ute som kanskje også trenger din hjelp, fordi det å finne nummeret ditt var det beste som noen gang har skjedd meg, Dr.Ibinoba, du er den mest hensynsfulle og medfølende mannen jeg har kjent. Jeg var så nedstemt etter å ha vært kjærlighetsløs i nesten fem år. Jeg ba om en gjenforenende kjærlighetsform, og utrolig nok fungerte det. Jeg lever lykkelig med den vakreste mannen i live, og det er det jeg har bedt om. Takk Dr.Ibinoba ville ikke være nok, med tanke på hva du har gjort for meg, så jeg bestemte meg for å dele dette vitnesbyrdet om håndarbeidet ditt til hele verden for å vite om ditt gode arbeid for meg. Du kan kontakte denne mannen for alle forholdsproblemer, og han vil også hjelpe deg, via WhatsApp: +2348085240869, e-post: dromionoba12@gmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg giftet meg med skolekjæresten min, vi har begge to barn sammen. vi levde fint ikke før stemoren hans kom på besøk til oss. etter en uke hun dro, begynte mannen min å ha en morsom oppførsel mot meg. Jeg ble sjokkert og overrasket fordi jeg aldri visste hva jeg gjorde galt. han fortalte meg at han avslutter ekteskapet vårt, og han vil også ta barna med seg. fordi jeg visste at mannen min ikke var denne typen mann med dårlig hjerte, måtte jeg bare se etter en løsning i tide. det var slik jeg kom over DR WALE så mange gode vitnesbyrd om ham. så jeg kontaktet ham fortalte ham alt som foregikk med meg. DR WALE fortalte meg at han ville forberede en trolldom for meg, og han ba meg få noen ting som jeg betalte for dem. etter at han hadde trollbundet meg, viste han seg at stemoren min sto bak alt som har skjedd i ekteskapet vårt. hun gjorde en spell for atskilt jeg og mannen min, mannen min stemor er nå i skam. alt takket være DR WALE som kom til rett tid for å hjelpe meg ut av dette rotet. DR WALE er en god mann med sine ord. du også kan kontakte ham, og han vil bringe din lykke tilbake. WhatsApp/Viber +2347054019402 ELLER drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  31. Noen ganger skjer det dritt i ekteskapene våre, men det vil ikke alltid vare når vi kjemper for å få dem fikset, jeg hadde problemer med ekteskapet mitt juli 2021 det var en forferdelig opplevelse at jeg nesten mistet ekteskapet, mannen min trodde jeg var utro fordi jeg alltid motta telefoner fra jobben jeg prøvde å få ham til å forstå at de bare er kollegene mine han trodde aldri på meg han søkte om skilsmisse og papirene var ute, det var som en drøm for meg, men det var en realitet jeg trengte å stoppe ham fordi jeg elsker ham, det var et vakkert ekteskap og jeg kunne ikke engang forestille meg å forlate ekteskapet mitt, jeg måtte søke hjelp fra DR WALE jeg forklarte situasjonen min for ham og selvfølgelig hjalp han meg, han forberedte en kjærlighetsform for meg og forsikret meg om sikkerhet, Mannen min stoppe skilsmissen og elske meg igjen, Det er derfor jeg er her for å fortelle folk om DR WALE og hvordan han har hjulpet meg. Hvis du går gjennom problemer med ekteskap og forhold, er det bare å nå ham WhatsApp/Viber: +2347054019402 ELLER E-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  32. Mannen min pakket ut av huset for å bo sammen med en annen dame han møtte på nettet, og han sendte meg skilsmissepapirer. Jeg ønsket ikke skilsmisse på grunn av kjærligheten jeg har til mannen min, jeg vil ikke at familien min skal gå i stykker. Jeg mistenkte at kvinnen brukte en trolldom for å binde mannen min slik at han ikke kan komme tilbake til familien sin. Jeg lette etter tips om hvordan jeg kan vinne mannen min tilbake, og jeg kommer over en kommentar som sier at DR WALE hjalp henne med å få mannen tilbake etter flere måneders samlivsbrudd, og jeg tok WhatsApp-nummeret til DR WALE som var til stede på kommentaren og WhatsApp +2347054019402 ham om problemet mitt, og han svarte meg og hjelpe meg med å gjenopprette mannen min innen en uke, og akkurat nå er mannen min tilbake hos meg, og han er enda mer kjærlig og omsorgsfull. Du kan også kontakte DR WALE for å få hjelp på WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com DR WALE er den rette personen å kontakte om forholdet ditt eller ekteskapsproblemer, og han vil hjelpe deg med å få tilbake eksen din, og jeg er veldig glad for å vitne om hans gode arbeid

    SvarSlett
  33. Hei seere på nettet, jeg er her for å dele mitt vitnesbyrd om hvordan jeg ble hjulpet til å få min kone tilbake. Jeg var en juks og min kone tok meg flere ganger. Jeg prøvde å fikse meg selv og hver gang endte jeg opp med å jukse om og om igjen. Jeg skjønte vel ikke hva hun betydde for meg før hun hadde forlatt meg alene. Jeg begynte å finne en måte å få henne tilbake på, men ingenting ser ut til å fungere perfekt før jeg kom over en artikkel om DR WALE som hjalp mange mennesker globalt med å få tilbake forholdet. Jeg tok kontakt med ham på WhatsApp-nummeret hans via +2347054019402, og han forsikret meg om at min kone vil komme tilbake til meg innen noen uker med hans kraftige magi, og jeg betalte noen euro for materialene som trengs for arbeidet. Overraskende nok kom min kone hjem etter noen uker og sa at hun fortsatt elsker meg, og jeg sverget å aldri være utro mot henne lenger. Alt takket være DR WALE. WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  34. EN FLOTT SPILLER DR WALE SOM HJELPER MEG TA TILBAKE MIN EKS-KJÆREST.
    Er så glad for å vitne om en flott trylleformler som hjalp meg da alt håp var ute for at jeg skulle forene meg med min ekskjæreste som jeg elsker så høyt. Jeg hadde en kjæreste som elsker meg så høyt, men noe forferdelig skjedde med forholdet vårt en ettermiddag da venninnen hennes som alltid prøvde å komme til meg prøvde å tvinge meg til å elske med henne bare fordi hun var sjalu på venninnen sin at jeg datet og på scenen gikk kjæresten min bare inn og hun trodde vi hadde noe spesielt å gjøre sammen, jeg prøvde å forklare ting til henne at vennen hennes alltid har sagt til henne at vennen hennes alltid vil gjøre dette med meg, men jeg har ikke alltid lyst til henne. fiender til hverandre, men hun trodde meg aldri. Hun slo opp med meg og jeg prøvde ganger uten tall for å få henne til å tro meg, men hun trodde meg aldri før jeg en dag hørte om DR WALE og jeg WHATSAPP ham og han svarte meg så vennlig og hjalp meg med å få tilbake det vakre forholdet mitt som allerede var borte i to måneder. WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller
    Send ham en e-post på: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  35. Jeg tok nesten livet mitt på grunn av mannen min som forlot meg og sluttet å ringe. Han sa at han ikke elsker meg lenger, jeg prøvde å tigge ham, men han vil ikke svare meg før vi hadde en kamp og slo opp i seks måneder, etter det innser jeg at jeg ikke kan dra uten ham. Jeg prøvde alt mulig for å få ham tilbake, men mislyktes. inntil jeg kom over denne mannen som heter DR WALE på nettet, kontaktet jeg ham og fortalte ham alt som har skjedd mellom meg og mannen min før vi skilte oss. Han spurte meg ikke så frykte at alt skal bli bra igjen. han ba meg betale for gjenstander som han ville brukt til å forberede kjærlighetsformularet for meg, og jeg betalte og fulgte alle råd og instruksjoner han ga meg. Etter å ha hjulpet meg med en kjærlighetsform, og se, kom mannen min tilbake innen en uke. ba meg om tilgivelse, jeg ble så overrasket over at trollformler som DR WALE fortsatt eksisterer. Hvis noen her trenger litt hjelp, med all oppriktighet, kontakt DR WALE i dag via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com
    Du er faktisk den beste DR WALE takk for at du gjorde hjemmet mitt til et lykkelig hjem igjen. Jeg kan aldri slutte å snakke om deg sir. han er virkelig en flott mann, du kan kontakte ham for løsning for alle slags problemer som
    (én) lotteriformidling
    (to) eks tilbake
    (tre) bli gravid
    (fire) kur for enhver form for sykdom, sykdom og infeksjon
    Og mange andre kontakter denne flotte mannen i dag og får din
    Problemer løst 100%

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...